Liity jäseneksi/Jäsenmaksut

Jäseneksi Raution kaupunginosayhdistykseen
Raution kaupunginosayhdistyksen jäseneksi voi kuulua toiminta-alueella asuva yksityinen henkilö. Kaikki perheenjäsenet voivat liittyä jäseneksi.

Jäseneksi voi ilmoittautua parhaiten sähköpostilla yhdistyksen osoitteeseen raution.kaupunginosayhdistys@gmail.com

Ilmoita jäsenrekisteriin seuraavat tiedot :

• Nimi
  • Osoite
  • Sähköposti
  • Syntymävuosi

Jäsenmaksun maksaminen:
Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2021 on 10 €/hlö (jäsenmaksu peritään vain täysi-ikäisiltä).

Jäsenmaksu maksetaan yhdistyksen tilille
OP – Pohjola  FI4550940020136376

Merkitse jäsenmaksua maksaessasi viitteeksi 559108

Jos tarvitset kuitin jäsenmaksusta, voit tulostaa sen tästä: Tilisiirtolomake_jasenmaksulle

YHDISTYKSEN JÄSENET HUOMIO!

Maksathan jäsenmaksun yllä olevan ohjeen mukaisesti. Yhdistyksellä ei ole resursseja laskuttaa jäsenmaksuja jäseniltä henkilökohtaisesti. Maksamalla jäsenmaksun ilmaiset tukesi Raution kaupunginosayhdistykselle ja voit osallistua päätöksentekoon yhdistyksen kokouksissa. Jäsenistö tuo voimaa vaikuttamiseen!

Yhdistyksen tilaisuuksiin osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä.