WordPress ja sosiaalisen median strategia -koulutus 6.5. ja 13.5.2014

Tervetuloa mukaan oppimaan WordPress-verkkojulkaisualustasta ja sosiaalisen median strategiasta! Kahdessa päivässä saat sekä käytännön verkkojulkaisutaitoja että uutta syvällisempää ymmärrystä verkkoviestinnän strategioihin.
Kouluttajana toimii Ilkka Olander / Sometek . Hän on kokenut kouluttaja ja verkkojulkaisemisen sekä sosiaalisen median ammattilainen.
Koulutus järjestetään Lappeenrannan teknillisellä yliopistolla (Skinnarilankatu 34)
ti 6.5.2014 klo 10-16: WordPress verkkojulkaisualusta,
huone 7334 (7. vaihe, 3. kerros)
ti 13.5.2014 klo 10-16: Sosiaalisen median strategia ja sisältömarkkinointi, huone 7337 (7. vaihe, 3. kerros)

Koulutus on kaksipäiväinen paketti, joka on suunnattu erityisesti eteläkarjalaisille luovien alojen osaajille.

Osallistujia otetaan mukaan 23 ensin ilmoittautunutta. Etusijalla ovat ne, jotka aikovat osallistua kumpanakin päivänä. Voit myös kysellä mahdollisia hajapaikkoja, jos haluat osallistua vain toiseen päivään.
Koulutus ovat maksuton.

Ilmoittautuminen 29.4. mennessä: Heini Kähkönen, heini.kahkonen@lut.fi, puh. 040 684 3963
Koulutuspaikkojen rajallisuuden vuoksi ilmoittautuminen on sitovaa, joten kerrothan heti jos osallistumisellesi tuleekin myöhemmin jokin este!

Koulutukset järjestää Kulttuurikutinaa-hanke (Etelä-Karjala-instituutti, LUT).

Koulutuspäivien sisältö:
Päivä 1: WordPress verkkojulkaisualusta
WordPress on maailman suosituin verkkojulkaisualusta ja sillä voit toteuttaa ammattimaisia verkkosivustoja helposti ja nopeasti ilman ohjelmointitaitoa. Kurssilla luodaan WordPress -sivusto ja otetaan alusta haltuun. Samalla opit, kuinka WordPressiä käytetään fiksusti julkaisutyökaluna. Saat myös hyödyllisiä käytännön vinkkejä verkkokirjoittamiseen, -kuvittamiseen ja asiantuntijabrändin rakentamiseen verkossa.

Päivä 2: Sosiaalisen median strategia ja sisältömarkkinointi
Toinen päivä on suoraa jatkoa ensimmäiselle. Päivän aikana käsitellään sosiaalisen median strategiaa sekä sisältömarkkinointia. Sen jälkeen ymmärrät paremmin, kuinka verkossa julkaistaan sisältöä, joka tuo tuloksia: löydettävyyttä, sosiaalisen median näkyvyyttä ja lisää kävijöitä.
Kahdessa päivässä saat sekä käytännön verkkojulkaisutaitoja että uutta syvällisempää ymmärrystä verkkoviestinnän strategioihin.